مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 01:452024-01-09ورزشي

دستاویزی به نام توطئه داخلی!


شیطنت از داخل برای تغییر تصمیم دو گزینه سرمربی گری تیم ملی والیبال بازهم ذهنیت توهم توطئه را پررنگ کرد.

- جی پلاس، انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به داستان هزارویک شب تبدیل شده که هر یکشنبه همه به امید خروج نام سرمربی تیم ملی، منتظر پایان جلسه کمیته فنی هستند اما در نهایت هیچ خبری نمی شود! از اواسط مهر که بهروز عطایی از میانه های رقابت های انتخابی المپیک از سرمربی گری تیم ملی انصراف داد اسامی مختلفی برای جانشینی او اعلام شد.

به گفته محمود افشاردوست سخنگوی کمیته فنی 15 گزینه اولیه برای سرمربی گری تیم ملی درنظر گرفته شد که در نهایت روی 4 گزینه به جمع بندی رسیده شده است.

ورزش ایران با امروز و فردای انتخاب سرمربی بیگانه نیست اما موضوع مهم دیگر در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال آخرین نتیجه اعلامی از سوی کمیته فنی است.

افشاردوست گفت: با توجه به اینکه دو گزینه از چهار گزینه مورد نظر و مورد تایید، براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته در روز گذشته برای حضور در ایران به دلایلی به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف دادند، فدراسیون والیبال با توجه به حساسیت موضوع و فرصت زمانی تا پایان مسابقات باشگاهی با دقت بیشتر و فکر کردن به گزینه ها دیگر و با کیفیت تر، با چند مربی تراز اول جهان وارد مذاکره شود و این نفرات در کمیته فنی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاویزی به نام توطئه داخلی!

دستاویزی به نام توطئه داخلی!