مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 22:202023-12-27سياسي

آیین تجلیل از همسران و مادران شهدا در بندرانزلی برگزار شد


جمعی از مسئولان بندرانزلی در سالروز وفات حضرت ام البنین که با عنوان تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده به دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدا در این شهرستان رفتند.

- ایسنا/گیلان جمعی از مسئولان بندرانزلی در سالروز وفات حضرت ام البنین که با عنوان تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده به دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدا در این شهرستان رفتند.

امروز چهارشنبه، 6 دی ماه مصادف با 13 جمادی الثانی؛ که در تقویم رسمی کشور با عنوان روز تکریم مادران و همسران شهداء نام گذاری شده، جمعی از مسئولان شهرستان بندر انزلی با هدف تجلیل از مادران و همسران شهداء به دیدار مادر شهیدان دوربین، همسر شهید گچ کار و همسر شهید صفایی رفتند.

در این دیدار وحید پورحضرت، شهردار بندرانزلی اظهار کرد: مادران شهدا با تاسی به آموزه های دینی توانستند فرزندانی از خودگذشته تربیت کنند که با حضور در جبهه دفاع مقدس، حافظ کیان کشور بودند.

همچنین امیر نظری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرانزلی اظهار کرد: این شهرستان در کارنامه خود 437 شهید والامقام دارد.

نظری تصریح کرد: 68 تن از مادران معظم شهدا و 108 تن از همسران شهدای دفاع مقدس در شهرستان بندر انزلی هم اکنون در قید حیات هستند و امروز فرصتی برای تکریم این مادران و همسران است که به نوبه خود در 8 سال دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از همسران و مادران شهدا در بندرانزلی برگزار شد

آیین تجلیل از همسران و مادران شهدا در بندرانزلی برگزار شد