مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:252024-01-01سياسي

نیروهای مسلح پناهگاه استوار مردم و مایه عزت دین هستند


فرمانده سپاه استان قم با اشاره به دیدگاه امام علی(ع) نسبت به نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح پناهگاه استوار مردم، زینت حاکمان، مایه عزت دین و مظهر امنیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد روز دوشنبه در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان قم، طی سخنانی اظهار کرد: 9 دی و دهه بصیرت، ایام بزرگ و ماندگاری در تاریخ کشور هستند.

دراین روز مردم بموقع احساس تکلیف کردند و برای دفاع از ولایت خودجوش به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه قم، شهر قیام و اقامه است و قمی ها باعث شدند تا انقلاب نمود پیدا کند، گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای نسبت قم دارند و ما باید به اعتلای قم اهتمام بورزیم و پیشتاز باشیم.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به دیدگاه امام علی (ع) نسبت به نیروهای مسلح بیان داشت: نیروهای مسلح پناهگاه استوار مردم، زینت حاکمان، مایه عزت دین و مظهر امنیت هستند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه حفاظت از انقلاب را بر دوش می کشند، باید الگو و پیشرو باشند.

*چهار ویژگی نیروهای مسلح در نظام اسلامی موحد ابراز داشت: از چهار ویژگی نیروهای مسلح در نظام اسلامی می توان به دین مداری، مردمی بودن، ارزشی بودن آنان و دارابودن فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری که نظیر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح پناهگاه استوار مردم و مایه عزت دین هستند

نیروهای مسلح پناهگاه استوار مردم و مایه عزت دین هستند