رسیدگی به 97 درصد درخواست های مردمی در سفرهای دولتنماینده تام الاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی گفت: 97 درصد درخواست ها و مطالبات که در میز ارتباطات مردمی در اختیار نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در سفرهای استانی رییس جمهور قرار می گیرد به لحاظ اقدامی و اغنایی مورد رسیدگی قرار می گیرند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن عسگری، نماینده تام الاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی که در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برپا شده است، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نوع رویکردی که در میز ارتباطات مردمی وجود دارد این است که مجموعه مراجعان که درخواست رسیدگی به مطالبات دارند با حداکثر ظرفیت اقدامی، پاسخ دریافت کنند، اظهار داشت: در این راستا باتوجه به روابط بخشی و بین بخشی که بین ارگان ها وجود دارد از حداکثر ظرفیت استفاده می شود. نماینده تام الاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: 97 درصد درخواست ها و مطالبات که در میز ارتباطات مردمی در اختیار نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در سفرهای استانی رییس جمهور قرار می گیرد به لحاظ اقدامی و اغنایی مورد رسیدگی قرار می گیرند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |