مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:352023-12-30سياسي

بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب از مجموعه پردیس کرج دانشگاه هنر


آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز، از پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر استان بازدید کرد.

- آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز، از پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر استان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه هنر، آیت الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز، از پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر استان بازدید کرد و در نشست با ریاست مجموعه ذبیح اله باقری، رییس پردیس کرج به روند فعالیت این واحد پرداخت.

همچنین در حاشیه این دیدار نیز از محل اجرای پروژه لوپ دوربرگردان در جریان آخرین فعالیت ها، مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

وی که خود در موضوعات حکمی هنر از اصحاب تخصص و علاقه مندان هستند، ضمن تفقد از اهالی دانشگاه هنر مساعدت نظر در راستای پیشبرد اهداف و چشم اندازهای این مجموعه را اعلام و در احقاق حقوق اهالی دانشگاه هنر حمایت خود را ابراز کرد.

رییس مجموعه پردیس کرج نیز با ارائه گزارشی فشرده از روند پیگیری های خود در رابطه با همکاری های بی دریغ این دانشگاه با استان البرز و شهرستان کرج، درخواست خود را برای ایفای حقوق دانشگاه خواستار شد که مورد تایید نماینده مقام معظم رهبری واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب از مجموعه پردیس کرج دانشگاه هنر

بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب از مجموعه پردیس کرج دانشگاه هنر