مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:352024-01-08سياسي

اجرای یک ابر پروژه توسط پلیس راهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس راهور فراجا گفت: سعی داریم تا به زودی یک ابر پروژه ای با عنوان «طراحی مدل حکمرانی راه» را آغاز کنیم، - رییس پلیس راهور گفت: سعی داریم تا به زودی یک ابر پروژه ای با عنوان طراحی مدل حکمرانی راه را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس راهور فراجا گفت: سعی داریم تا به زودی یک ابر پروژه ای با عنوان طراحی مدل حکمرانی راه را آغاز کنیم، این مدل مبتنی بر معماری آینده فراجا است.

وی افزود: هیچ حوزه ای نمی تواند بر اساس تصمیمات بخشی و داخلی موفق باشد و معتقدم باید برای هدف اصلی خود که کاهش جان باختگان تصادفات است با دیگر دستگاه ها به ویژه دولت، مجلس و قوه قضاییه همراه باشیم.

حسینی گفت: اگر پلیس تقویت شود، پلیس پتانسیل تأثیرگذاری مستقیم در صرفه جویی خساراتی که تصادفات بر روی دست کشور می گذارند را دارد.

رییس پلیس راهور گفت: باید از امروز به بعد برای هر اقدامی که در پلیس راهور انجام می شود یک پیوست اجتماعی و یک پیوست کاهش تصادفات تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک ابر پروژه توسط پلیس راهور

اجرای یک ابر پروژه توسط پلیس راهور