مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:352024-01-07اقتصادي

روزانه 840 ملیون مترمکعب گاز در کشور تولید می شود


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران میزان تولید گاز طبیعی در کشور را بالغ بر 840 میلیون متر مکعب در روز اعلام کرد و گفت: مصارف گاز طبیعی در فصل های سرد سال در بخش خانگی 3 تا 4 برابر افزایش یافته از 150 میلیون متر مکعب در روز به 540 میلیون متر مکعب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مجید چگینی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست با کارکنان شرکت گاز استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقدام تروریستی کرمان در سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بار دیگر استکبار جهانی خوی وحشی گری خود را به نمایش گذاشت و با ریختن خون زنان و کودکان بی گناه، بی منطقی خود را به اثبات رساند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه میزان تولید گاز طبیعی در کشور را بالغ بر 840 میلیون مترمکعب در روز اعلام کرد و افزود: مصرف گاز طبیعی در فصول سرد سال در بخش خانگی 3 تا 4 برابر افزایش یافته و از 150 میلیون متر مکعب در روز به 540 میلیون مکعب می رسد.

وی با بیان اینکه پایداری شبکه گازرسانی از جمله اولویت های شرکت ملی گاز ایران است، تاکید کرد: مصارف در بخش خانگی باید در روزهای سرد مدیریت شود تا تامین گاز در نقاط مختلف کشور دچار چالش نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 840 ملیون مترمکعب گاز در کشور تولید می شود

روزانه 840 ملیون مترمکعب گاز در کشور تولید می شود