مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:202023-12-26سياسي

سوئد تا 16 ژانویه به حمید نوری برای فرجام خواهی فرصت داد


مشاور حقوقی خانواده حمید نوری اعلام کرد که دادگاه سوئد تا 16 ژانویه 2024 (26 دی) فرصت فرجام خواهی را در دیوان عالی سوئد داده است.

- مشاور حقوقی خانواده حمید نوری اعلام کرد که دادگاه سوئد تا 16 ژانویه 2024 (26 دی) فرصت فرجام خواهی را در دیوان عالی سوئد داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی ابعاد حقوقی حکم اخیر دادگاه تجدیدنظر سوئد در پرونده حمید نوری برگزار شد.

هیبت الله نژندی منش مشاور حقوقی خانواده حمید نوری و جمعی از کارشناسان حقوق بین الملل به برررسی حکم مذکور و پرونده حمید نوری پرداختند.

نژندی منش با اشاره به اینکه آغاز این پرونده در اصل سال 2019 نیست و باید به سال 2010 بازگردیم، گفت: در آن زمان نشست در دانشگاه آکسفورد درباره وقایع دهه 60 ایران برگزار شد و دو فرد کلیدی یعنی کاوه موسوی و ایرج مصداقی در این نشست حضور داشتند که در همان جا تقسیم کاری برای چنین پرونده ای صورت می گیرد.

مشاور حقوقی خانواده نوری با بیان اینکه دادستان سوئد پیش از ورود حمید نوری و زمانی که او هنوز وارد این کشور نشده بود، حکم بازداشت وی را صادر می کند، اظهار کرد: سوئد از همان ابتدا نقض قوانین بین المللی را آغاز کرد چراکه زمانی که کشوری اقدام به بازداشت یک تبعه خارجی می کند باید از طریق کنسولگری به کشور فرستنده، این بازداشت را اطلاع دهد، اما سوئد به سفارت و کنسول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد تا 16 ژانویه به حمید نوری برای فرجام خواهی فرصت داد

سوئد تا 16 ژانویه به حمید نوری برای فرجام خواهی فرصت داد