مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:352024-01-05اجتماعي

جاده چالوس ساعت 15 امروز یکطرفه می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: - مقام مسئول سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 15 امروز، محدودیت های ترافیکی را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: در محور چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه 15 دیماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

وی با یادآوری این که تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: در محور هراز نیز تردد تریلر ها ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس ساعت 15 امروز یکطرفه می شود

جاده چالوس ساعت 15 امروز یکطرفه می شود