مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14اقتصادي

پروژه تعطیل شده در شهرداری شیراز نداریم


شهردار شیراز با بیان اینکه امروز در شهرداری حتی یک پروژه نیمه تعطیل هم وجود ندارد، گفت: با اتحاد و انسجام ایجادشده بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه امروز در شهرداری حتی یک پروژه نیمه تعطیل هم وجود ندارد، گفت: با اتحاد و انسجام ایجادشده بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، امور به خوبی پیش می رود.

محمدحسن اسدی امروز (یکشنبه، 24 دی ماه) در شورای مدیران شهرداری این کلان شهر که با حضور استاندار فارس برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 80 درصد بودجه 23 هزار و 500 میلیارد تومانی امسال شهرداری شیراز مربوط به حوزه عمرانی است.

وی ادامه داد: همزمان با شروع به کار دوره ششم شورای شهر شیراز، کمتر از 60 درصد بودجه عمرانی و بیش از 40 درصد بودجه جاری بود، اما امسال فقط 20 هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی در این کلان شهر اجرایی شده است.

شهردار شیراز بیان کرد: امروز در شهرداری شیراز حتی یک پروژه نیمه تعطیل وجود ندارد و با اتحاد و انسجام ایجادشده بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، امور به خوبی پیش می رود.

اسدی با تاکید بر اینکه پروژه تعطیل شده در شهرداری شیراز نداریم، اظهار کرد: حمل ونقل عمومی را در اولویت امور قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعطیل شده در شهرداری شیراز نداریم

پروژه تعطیل شده در شهرداری شیراز نداریم