مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 09:452023-12-22اقتصادي

محرابیان: نوسازی واحدهای تولید برق نیروگاه نکا


علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: دو واحد گاز و یک واحد بخار در نیروگاه نکا با آخرین فناوری در حال اجراست و امیدواریم در طول زمان واحدها نوسازی و واحدهای مدرن مستقر شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز در بازدید از طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار کرد: دو واحد گاز و یک واحد بخار در نیروگاه نکا با آخرین فناوری در حال اجراست و امیدواریم در طول زمان واحدها نوسازی و واحدهای مدرن مستقر شوند.

وی گفت: در استان مازندران با توجه به رشد قابل توجه در مصرف برق باید ناترازی بین تولید و تقاضا وجود دارد که باید این مسئله مرتفع شود.

وزیر نیرو یادآور شد: برای نیروگاه نکا و غرب استان برای تامین برق منطقه برنامه داریم و در حال حاضر مجبوریم با خطوط انتقال قوی از استان های دیگر برق را منتقل کنیم.

محرابیان گفت: اگر نیروگاه های مدرن در منطقه ایجاد شود تامین برق به سهولت انجام و موجب کاهش اتلاف و پایداری برق تضمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس قرار است؛علی اکبر محرابیان وزیر نیرو جمعه به تنکابن نیز سفر کند،  محور اصلی این سفر آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی آبرسانی از دوهزار به سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: نوسازی واحدهای تولید برق نیروگاه نکا

محرابیان: نوسازی واحدهای تولید برق نیروگاه نکا