مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:452023-12-26سياسي

برگزاری رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری بزرگ ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی هژیر صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی همایش ها، جشنواره ها و مناسبت های ملی و مذهبی استان همدان در سالن استانداری با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان در همدان اظهار کرد: این رویداد مهم نهمین دوره دوسالانه هنرهای تجسمی کشور است که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان استان در بخش نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار می شود.

به گفته وی این رویداد با هدف زمینه سازی  کشف استعدادهای جدید در کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه ملی و انگیزه بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته های مختلف هنرهای تجسمی برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه فراخوان این رویداد 31 تیرماه در کشور منتشر شده است عنوان کرد: علاقه مندان در سنین 4 تا 17 سال می توانند در بخش نقاشی و 9 تا 22 سال در بخش سفال گری، خوش نویسی و عکاسی شرکت کرده اند.

وی موضوع این رویداد را خانواده من، اقلیم من عنوان کرد و افزود: تفاوت های اقلیمی می تواند تاثیر متفاوتی بر روی جنبه های مختلف زندگی هر خانواده داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان

برگزاری رویداد ملی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در همدان