مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:152023-12-31حوادث

خرید 8 میلیاردی مبلمان با رسید جعلی پرداخت


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت دو کلاهبردار که با نرم افزار رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان کرده بودند، خبر داد.

- رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت دو کلاهبردار که با نرم افزار رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که قصد فروش مبل های منزل خود در سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم را داشته که مورد کلاهبرداری قرارگرفته است.

او به ماموران گفت که مبل خود را با قیمت 20 میلیون تومان آگهی کرده بود که پس از دقایقی فردی با وی تماس گرفت و با اخذ آدرس و .

به در منزل شاکی رفت.

در ادامه نیز این فرد مبل ها را رویت کرده و پس از توافق نهایی شماره کارت بانکی شاکی را گرفته و با اعلام مشخصات شاکی و نشان دادن یک رسید پرداخت از مبلغ مورد نظر در تلفن همراهش، مبل ها را با خود برده است.

وی با بیان اینکه شاکی بعد از بررسی حساب بانکی متوجه شده که هیچ مبلغی به حسابش واریز نشده است، گفت: رسیدگی به این پرونده ادامه داشت که به مرور بر تعداد شکات پرونده افزوده شد و تعداد دیگری از شهروندان نیز در خصوص سرقت مبلمان با روش مشابه به پلیس فتا مراجعه و اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 8 میلیاردی مبلمان با رسید جعلی پرداخت

خرید 8 میلیاردی مبلمان با رسید جعلی پرداخت