مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:202024-01-13اقتصادي

صدور بیش از 30 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: طی 9 ماه نخست سال جاری 39 هزار و 576 مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی صادر شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: طی 9 ماه نخست سال جاری 39 هزار و 576 مجوز کسب وکار در درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی صادر شده است.

سید حامد حسینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان صدور مجوزهای کسب وکار در سال جاری توسط دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در درگاه ملی اظهار کرد: در 9 ماه نخست سال جاری 80 هزار و 720 درخواست در درگاه ملی مجوزها به ثبت رسیده که برای 49 درصد درخواست ها یعنی حدود 39 هزار و 576 درخواست، مجوز صادر شده است.

وی افزود: 12 درصد از متقاضیان به تعداد 9564 متقاضی در مرحله تکمیل، تایید مدارک و دریافت پاسخ استعلامات و 39 درصد یعنی 31 هزار و 580 نفر یا از طرف متقاضی ابطال یا لغو شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی بیشترین میزان تاخیر در صدور مجوزهای کسب وکار را در سه وزارتخانه وزارت کشور (به جز شهرداری)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و تصریح کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار وزارت امور اقتصادی و دارایی، طی یک سال منتهی به اول دی ماه سال جاری سه دستگاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 30 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی

صدور بیش از 30 هزار مجوز کسب وکار از طریق درگاه ملی مجوزها در خراسان رضوی