مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:202024-01-20سياسي

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر در آذربایجان غربی برای مراسم اعتکاف


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون در سطح استان بیش از 16هزار نفر در مراسم اعتکاف سال جاری ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته 60درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون در سطح استان بیش از 16هزار نفر در مراسم اعتکاف سال جاری ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته 60درصد افزایش یافته است.

حجت الاسلام امامی، 30 دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد با اشاره به اینکه شعار مراسم اعتکاف امسال اعتکاف و معنویت سازی تعیین شده است، تصریح کرد: امسال برای اولین بار اعتکاف دانش آموزی نیز در استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مراسم اعتکاف امسال در 16شهر شیعه نشین و در 63مسجد و 2 شهر سنی نشین برگزار می شود.

وی بااشاره به اینکه مراسمات مذهبی با ظرفیت مردمی سازی اجرا می شود، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم اعیاد رجب و شعبان را به صورت گسترده و مردمی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال از تاریخ 8تا 18 بهمن ماه اتوبوس هایی تحت عنوان کافه گفت و گو در مدارس مستقر می شوند و بیش از 10 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار خواهد داد که موضوعات مربوط به پیشرفت ایران اسلامی در این کافه گفت وگو ها مطرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر در آذربایجان غربی برای مراسم اعتکاف

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر در آذربایجان غربی برای مراسم اعتکاف