مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:202023-12-27اقتصادي

تحول در آب شرب و فاضلاب کردستان با 18 هزار میلیارد ریال اعتبار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در دو سال اخیر، هفت اقدام مهم در حوزه آب و فاضلاب استان با حدود 18 هزار میلیارد ریال انجام شده که موجب ایجاد تحول کمی و کیفی و ارتقای شاخص های بهره مندی از آب شرب سالم و بهداشتی پایدار و تصفیه فاضلاب شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در دو سال اخیر، هفت اقدام مهم در حوزه آب و فاضلاب استان با حدود 18 هزار میلیارد ریال انجام شده که موجب ایجاد تحول کمی و کیفی و ارتقای شاخص های بهره مندی از آب شرب سالم و بهداشتی پایدار و تصفیه فاضلاب شده است.

محمد فرهاد امروز (چهارشنبه، ششم دی ماه) در جمع خبرنگاران، مهمترین اقدام انجام شده در بخش آب را تغییر منبع تأمین آب شرب شهر سنندج از سد قشلاق به سد آزاد با مدیریت آب نیرو دانست و اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود کیفیت آب شرب شهر سنندج به عنوان مرکز استان سال گذشته با اعتبار 8500 میلیارد ریال با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: احداث تصفیه خانه آب اضطراری شهر مریوان با ظرفیت 250 لیتر و با اعتبار 500 میلیارد ریال با هدف تأمین آب شرب شرق مریوان با جمعیتی بالغ بر 55 هزار نفر از طریق سد گاران، دیگر پروژه حیاتی و مهم در بخش آب بود که در این دو سال وارد مدار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آب شرب و فاضلاب کردستان با 18 هزار میلیارد ریال اعتبار

تحول در آب شرب و فاضلاب کردستان با 18 هزار میلیارد ریال اعتبار