مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:552024-01-02اقتصادي

طرح هادی 6 روستای گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان مرکزی گفت: تصویب طرح هادی 6 روستای گردشگری مراحل پایانی خود را می گذراند و اجرای طرح در این روستا در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهرشاد افروز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث توسعه روستایی یکی از اهداف و نیازهای جوامعو از راهبردهایی است که بنیاد مسکن در سال های اخیر در برنامه های خود داشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در راستای تحقق توسعه روستایی اجرای طرح های هادی روستایی را کلید زده است، بیان کرد: طرح های هادی با هدف بهبود  وضعیت روستا هم اکنون 855 روستای بالای 20 خانوار را زیر پوشش قرار داده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه 915 روستای استان دارای طرح هادی هستند، گفت: طرح هادی در 250 روستا مورد بازنگری قرار گرفته است،  تصویب طرح هادی 6 روستای گردشگری مراحل پایانی خود را می گذراند و اجرای طرح در این روستا در دستور کار است.

افروز با بیان اینکه فاز اول طرح در روستای انجدان اجرا شده و در روستای وفس به مرحله 90 درصد رسیده است، اظهار کرد: در روستای هزاوه نیز با جدیت این طرح دنبال می شود.

وی گفت: اجرای طرح هادی از اول دهه 60 با هدف بهسازی و آبادانی سطح کیفی مردم اجرا شده، یک خواسته پویا است و هر ساله با توجه به اعتبارات مختلف این فعالیت در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 6 روستای گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند

طرح هادی 6 روستای گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند