مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:052023-12-23اجتماعي

برفروبی بیش از 1300 کیلومتر راه در کردستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از انجام یک هزار و 388 کیلومتر برفروبی طی روز گذشته در محورهای استان خبر داد.

- مفاخری:  باز افرزاد حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با وجود بارش برف و باران اکثر محورهای استان، با تلاش راهداران باز و هیچ مشکلی در تردد نداریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 388 کیلومتر برفروبی طی روز گذشته در محورهای استان انجام شده است، گفت: این عملیات برفروبی توسط 95 نفر از عوامل راهداری و با بهره گیری از ظرفیت 61 دستگاه ماشین آلات انجام گرفته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان، در بازه زمانی یاد شده 284 تن شن و نمک در سطح راه های اصلی و فرعی استان مصرف شده است، اذعان کرد: 36 کیلومتر از محورهای غیرشریانی استان توسط هشت نفر از نیروهای راهداری، با استفاده چهاردستگاه ماشین آلات و 15 تن شن و نمک برفروبی شده است.

وی به فعال بودن سامانه بارشی تا روز دوشنبه در استان اشاره کرد و گفت: مردم از سفرهای غیرضرور در این مدت پرهیز کنند و در صورت ضرورت حتما تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در ادامه با بیان اینکه  هر ساله با نزدیک شدن ایام و فصل بارش ها راه و شهرسازی خدمات رسانی را در قالب طرح زمستانه با همراهی و همکاری دستگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی بیش از 1300 کیلومتر راه در کردستان

برفروبی بیش از 1300 کیلومتر راه در کردستان