مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:052024-01-07سياسي

جانمایی زمین اجرای طرح های توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در امیدیه


زمین مربوط به اجرای طرح های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی و ایجاد پارک های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی، مطابق با تفاهم نامه با هلدینگ خلیج فارس در شهرستان امیدیه جانمایی شده است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: زمین مربوط به اجرای طرح های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی و ایجاد پارک های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی، مطابق با تفاهم نامه با هلدینگ خلیج فارس در شهرستان امیدیه جانمایی شده است.

علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه 16 دی ماه در نشست با مدیران هلدینگ خلیج فارس با اشاره با اینکه این تفاهم نامه در جریان سفر رییس جمهور به خوزستان منعقد شده است، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی، ایجاد پارک های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه توسعه خوشه های صنعتی صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی از جمله اهداف این تفاهم نامه محسوب می شود، گفت: تسریع در اجرای طرح های پیش بینی شده در این تفاهم نامه از اولویت های مربوط به پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، استاندار خوزستان ادامه داد: زمین مربوط به اجرای طرح های تکمیل زنجیره صنایع پتروشیمی و ایجاد پارک های پتروشیمیایی و صنایع پایین دستی، مطابق با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی زمین اجرای طرح های توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در امیدیه

جانمایی زمین اجرای طرح های توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در امیدیه