مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:302024-01-07سياسي

آغاز فعالیت قرارگاه رسانه ای ستاد انتخابات استان فارس در بخش رسانه ملی


15 شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در نخستین نشست این قرارگاه که با حضور قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار فارس و رییس ستاد انتخابات استان، پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس و فرمانداران شهرستانهای استان یکشنبه 17 دی در محل استانداری فارس برگزار شد، مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: از یک ماه پیش سند زیست بوم فارس برای افزایش مشارکت و حس رقابت در انتخابات به تفکیک شهرستان های استان در 288 صفحه تدوین و آماده شد.

  پهلوانیان افزود: براساس پیشران های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و قومیتی که در شهرستان ها وجود دارد این سند هفته آینده توسط جبلی رییس رسانه ملی در تهران رونمایی می شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد:  این سند بعنوان یک سند جامع رسانه ای و تبلیغاتی علاوه بر استفاده فرمانداران قابل تسری به کل فضای رسانه ای شهرستان های استان خواهد بود و برای رویکردها و راهبردهای شهرستانهای استان در بحث تبلیغات و مشارکت کاربرد دارد.

  پهلوانیان با بیان اینکه سازمان صداوسیما در این دوره از انتخابات برای نخستین بار 200 شبکه جدید تلویزیونی در سراسر کشور برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت قرارگاه رسانه ای ستاد انتخابات استان فارس در بخش رسانه ملی

آغاز فعالیت قرارگاه رسانه ای ستاد انتخابات استان فارس در بخش رسانه ملی