مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:302024-01-11سياسي

امام جمعه تبریز: فعالیت قرارگاه فرهنگی نماز جمعه باید اثرگذار باشد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: سنگر نماز جمعه نباید خالی بماند و فعالیت این قرارگاه فرهنگی باید همیشه پر رنگ و اثرگذار باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: سنگر نماز جمعه نباید خالی بماند و فعالیت این قرارگاه فرهنگی باید همیشه پر رنگ و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، در جلسه تودیع و معارفه امام جمعه جدید هوراند با اشاره به آیه إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم اظهار کرد: کمک به دین از خصوصیات افراد با ایمان و با تقواست و خداوند در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره نموده است که اگر خدا را یاری کنید او نیز قطعا شما را یاری نموده و گام هایتان را استوار خواهد ساخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت جهاد تببین برای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: باید به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پی برد و تمام مردم را به این مسئله مهم آگاه کرد و این آگاهی به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه کلیه دستگاه های اجرایی و دولتی با اولویت تذکر لسانی پای کار باشند.

وی در ادامه بیداری ملت های جهان را از مهمترین دستاوردهای حوادث اخیر غزه دانست و گفت: خوشبختانه در سراسر جهان مردم بیدار شده اند و چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز: فعالیت قرارگاه فرهنگی نماز جمعه باید اثرگذار باشد

امام جمعه تبریز: فعالیت قرارگاه فرهنگی نماز جمعه باید اثرگذار باشد