مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14اقتصادي

جزییات عرضه شمش طلا در مرکز مبادله


مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران از اولین عرضه شمش در این مرکز خبر داد و گفت: اولین جلسه حراج شمش طلا به شکل حراج حضوری در روز چهارشنبه ( 27 دی ماه 1402 ) انجام می شود.

- مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران از اولین عرضه شمش در این مرکز خبر داد و گفت: اولین جلسه حراج شمش طلا به شکل حراج حضوری در روز چهارشنبه ( 27 دی ماه 1402 ) انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سعیدی اظهارکرد: اولین جلسه حراج به شکل حراج حضوری در روز چهارشنبه (27 دی ماه 1402) انجام می شود.

شمش ها به صورت یک کیلویی عرضه می شود و عرضه کنندگان تمام افراد از جمله واردکنندگان طلا از طریق رفع تعهد ارزی خواهند بود.

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران تصریح کرد: متقاضیان طلا نیز رسته تولیدکنندگان در صنف جواهر و بانک ها هستند و همچنین بانک مرکزی نیز به عنوان بازارگردان در طرف عرضه و تقاضا حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حراج در گذشته از طریق بانک کارگشایی انجام می شد، اما از این به بعد به شکل مدون و با مقررات از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران عرضه خواهد شد.

سعیدی عنوان کرد: قیمتی که در مرکز مبادله ایران مبنای مبادلات طلا خواهد بود مبتنی بر عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس پیشنهاد قیمت از سوی خریداران و پذیرفته شدن آن از سوی فروشندگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عرضه شمش طلا در مرکز مبادله

جزییات عرضه شمش طلا در مرکز مبادله