مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:202023-12-27حوادث

63 پرونده سرقت در گرمسار بسته شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 2 سارق و چهار مالخر با 63 فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد در حوزه شبکه های برقی و مخابراتی دولتی و همچنین اماکن خصوصی با توجه به نارضایتی های ایجادشده در شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه لجران گرمسار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی طی اقدامی اطلاعاتی و هوشمندانه و با تلاش شبانه روزی و استفاده از منابع و مخبران توانستند 2 سارقی که در سطح شهر اقدام به سرقت سیم و کابل برق و مخابرات و همچنین سرقت اماکن خصوصی کرده بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: 2 سارق شناسایی شده در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه های خود دستگیر و در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب جرم انتسابی بودند و با بهانه های مختلف سعی بر انحراف روند پرونده را داشتند تا اینکه با بررسی های میدانی و جمع آوری مستندات توسط مأموران پاسگاه ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به 63 فقره سرقت سیم و کابل و اماکن خصوصی اقرار کردند.

موقوفه ای افزود: مأموران در ادامه با استفاده از فنون بازجویی و اقدامات پلیسی موفق شدند همدستان و مالخران را نیز شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 پرونده سرقت در گرمسار بسته شد

63 پرونده سرقت در گرمسار بسته شد