مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:202023-12-25سياسي

مددجویان روستایی فاقد مسکن، صاحب سرپناه می شوند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تمامی مددجویان ساکن روستاها که فاقد مسکن هستند تا پایان امسال از سرپناهی امن برخوردار خواهند شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تمامی مددجویان ساکن روستاها که فاقد مسکن هستند تا پایان امسال از سرپناهی امن برخوردار خواهند شد.

علیرضا حسین نژاد، 4 دی در دیدار با بخشدار مرادلو، اظهار کرد: کمیته امداد در کنار خدمات متنوع، امسال در دو حوزه مسکن و اشتغال تمرکز ویژه ای پیدا کرده تا بتواند اصلی ترین دغدغه خانواده های تحت حمایت را رفع کند.

وی با قدردانی از همراهی فرمانداران، بخشداران و دهیاران در اجرای طرح های حمایتی کمیته امداد در سطوح مختلف، گفت: کمیته امداد تنها نهادی است که با نگاه محرومیت زدایی در مناطق روستایی و عشایری حاضر شده و به صورت جهادی مجاهدت می کند.

حسین نژاد شعار محوری کمیته امداد را بر مبنای خدمت رسانی خانواده محور جهادی یادآور شد و اعلام کرد: شاکله کمیته امداد، خدمت رسانی خانواده محور، صادقانه و جهادی است که در این 44 سال کارنامه ای ماندگار در این حوزه از خود به یادگار گذاشته است.

وی بخشداران و دهیاران را به مشارکت و همراهی بیشتر در شناسایی خانواده های نیازمند در روستاها فراخواند و گفت: نباید حتی یک خانواده بی بضاعت از خانه و کاشانه مناسب و ایمن محروم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان روستایی فاقد مسکن، صاحب سرپناه می شوند

مددجویان روستایی فاقد مسکن، صاحب سرپناه می شوند