مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 19:052023-12-23بين الملل

ادعای اسراییل مبنی بر ورود به مرحله سوم جنگ به چه معناست؟


ارتش اسراییل قصد دارد با خارج کردن بخش زیادی از نظامیان از غزه، آن طور که می گوید مرحله سوم جنگ را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، 78 روز از جنگ در غزه می گذرد و نشانه ها از حاکی از این است که ارتش اسراییل قصد خارج کردن بخش قابل توجهی از نظامیان خود از غزه را خارج کند و آن طور که شبکه کان (تلویزیون رسمی اسراییل) گزارش داده است، ارتش اسراییل طی چند هفته آینده خود را برای آغاز مرحله سوم جنگ در نوار غزه آماده می کند که این مرحله شامل پایان درصد زیادی از تحرکات زمینی در غزه می شود.

جان کربی مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز شامگاه پنج شنبه گفت که مقامات اسراییل به واشنگتن خبر داده اند که قصد ورود به مرحله جدیدی در جنگ را دارند، طبق اطلاع اسراییل به آمریکا، شدت حملات در این مرحله کاسته خواهد شد.

 منابع خبری اسراییلی نیز روز پنجشنبه هفته گذشته با انتشار تصاویری خبر داده بودند تیپ گولانی- تیپ پیاده نظام نیروی زمینی ارتش اسراییل- تصمیم به عقب نشینی از این منطقه گرفته است.

هرچند برخی رسانه های اسراییلی مدعی شده اند که هدف از خروج تیپ گولانی سازمان دهی مجدد نیروها و استراحت کوتاه مدت است، حداقل این مسأله نشان می دهد که پیاده نظام ارتش اسراییل نیاز مبرم به بازسازی و التیام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اسراییل مبنی بر ورود به مرحله سوم جنگ به چه معناست؟

ادعای اسراییل مبنی بر ورود به مرحله سوم جنگ به چه معناست؟