مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:462023-12-28سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: روحانیت به دشمن اجازه اختلاف افکنی نمی دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که با محوریت رسالت حوزه های علمیه و اولویت تبلیغ در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اجلاسیه سراسری علمای بلاد هر دو سال یکبار برگزار می شود، البته اجلاسیه های جامعه مدرسین به صورت هرساله برگزار می شود که یک سال منطقه ای و یک سال سراسری خواهد بود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با حوزویان بر رسالت های حوزه های علمیه تاکید کردند، مطرح کرد: فقیه، مجتهد، استاد حوزه، مبلغ، محقق، پژوهشگر و طلبه برای برقراری ارتباط با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) تبلیغ دین خدا را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغ سرلوحه اصلی و اساسی حوزه است، عنوان کرد: بر اساس کلام نورانی امام صادق(ع) تبلیغ فقط کلامی نیست بلکه با اخلاق و عمل می توان مردم را به دین خدا دعوت کرد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه روحانی مبلغ تراز می تواند تمام عرصه ها را بررسی کرده و در لحظه ورود کند، خاطرنشان کرد: رابطه اصلی روحانیت با مردم جامعه است و ما نمی توانیم خودمان را از مردم جدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: روحانیت به دشمن اجازه اختلاف افکنی نمی دهد

آیت الله حسینی بوشهری: روحانیت به دشمن اجازه اختلاف افکنی نمی دهد