مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:402024-01-13سياسي

رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات، مورد تاکید دستگاه قضایی است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه اجرای صحیح قانون، خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: تمامی مجریان، دست اندرکاران، مدیران، دستگاه ها و نهادها باید اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان البرز گفت: اجرای صحیح قانون خط قرمز دستگاه قضایی است و این موضوع در برگزاری انتخابات به منظور صیانت از آرا مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اصل بی طرفی یکی از ارکان انتخابات است و تمامی مجریان، دست اندرکاران، مدیران، دستگاه ها و نهادها باید این اصل مهم را رعایت کنند تا شائبه جانب داری در اذهان عمومی ایجاد نشود.

دادستان شهرستان البرز تصریح کرد: بدون شک عدم رعایت این موارد موجب دلسردی مردم می شود و همه باید تلاش کنند تا با جلب اعتماد عمومی انتخابات پر شور و با حضور حداکثری را شاهد باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: اشخاص حقوقی باید از هرگونه کمک و مساعدت مستقیم و غیر مستقیم در جهت اهداف جریان های انتخاباتی، احزاب و گروه ها خودداری و همه را به رعایت قانون دعوت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مناصب، جایگاه، موقعیت و اموال عمومی در راستای فعالیت های انتخاباتی کاندیداها ممنوع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات، مورد تاکید دستگاه قضایی است

رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات، مورد تاکید دستگاه قضایی است