مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:352023-12-27اجتماعي

پلمب 293 تجهیز بازی و 28 مجموعه تفریحی غیراستاندارد در تهران


مدیرکل استاندارد استان تهران از پلمب 293 تجهیز بازی و 28 مجموعه تفریحی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد در 9 ماهه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران در زمینه استانداردسازی تجهیزات شهربازی در استان اظهار کرد: کارشناسان استاندارد در 9 ماه نخست سال جاری، 2035 مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان انجام داده و در نتیجه آن، 293 تجهیز بازی و همچنین 28 مجموعه تفریحی را به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، پلمب کردند.

وی تشریح کرد: تمامی تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی ها، کابل راه ها، زمین بازی و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری اند و شهرداری های سطح استان ملزم و مکلف به همکاری با اداره کل استاندارد جهت ممانعت از بهره برداری تجهیزات تفریحی غیراستاندارد مستقر در اراضی تحت مدیریت خود هستند.

  مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در این مدت، برای بیش از 2647 تجهیز شهربازی، مجوز استاندارد توسط این اداره کل صادر شده است.

گفتنی است بر اساس آمار اداره کل استاندارد استان تهران در استان 211 شهربازی شناسایی شده وجود دارد که از این تعداد، 154 شهربازی رو باز و در اراضی تحت تملک شهرداری های استان هستند و استانداردسازی آن مستلزم همکاری و تعامل دستگاه های متولی و بهره بردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 293 تجهیز بازی و 28 مجموعه تفریحی غیراستاندارد در تهران

پلمب 293 تجهیز بازی و 28 مجموعه تفریحی غیراستاندارد در تهران