مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 13:262024-01-04سياسي

ایلام از استان های پیشتاز کشور در راه اندازی کانال های انتخاباتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه 14 دی ماه در آیین افتتاح دو کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان ایلام با تسلیت سال روز شهادت سردار شهید سلیمانی و شهادت جمعی از هم وطنان در گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: این استان از استان های پیشتاز کشور در راه اندازی کانال های انتخاباتی است که فعالیت این دو کانال در دو حوزه ی انتخابیه استان ایلام در تبیین گری، روشنگری، اطلاع رسانی و انتخاب گزینه ی اصلح بسیار مهم و اثر گذار است.

وی با قدردانی از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام، بیان داشت: این مجموعه در راستای تبیین گری، روشنگری و توسعه و تعالی فرهنگ اسلامی و توسعه ی همه جانبه ی استان از همه ظرفیت ها استفاده کرده است.

استاندار ایلام گفت: تولید برنامه های نشاط آور و مفرح صدا و سیمای مرکز ایلام در چارچوب قانون و براساس محورهای ابلاغی قابل تقدیر است که باید تولید این برنامه ها تقویت شود.

بهرامنیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات یادآور شد: محورهای چهارگانه ی انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت است که ضرورت دارد رسانه ها در تحقق راهبرد های چهارگانه ی انتخابات مد نظر مقام معظم رهبری نقش آفرین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام از استان های پیشتاز کشور در راه اندازی کانال های انتخاباتی است

ایلام از استان های پیشتاز کشور در راه اندازی کانال های انتخاباتی است