مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:352023-12-31بين الملل

چرا رژیم صهیونیستی می خواهد کنترل محور فیلادلفیا در غزه را به دست بگیرد؟


رژیم صهیونیستی برای کنترل محور فیلادلفیا بین مصر و نوار غزه تلاش زیادی می کند اما پیش بینی ها نشان می دهد که موفقیت این رژیم به ویژه در سایه خسارت های بزرگی که هر روز در حملات مقاومت فلسطین متحمل می شود، - رژیم صهیونیستی برای کنترل محور فیلادلفیا بین مصر و نوار غزه تلاش زیادی می کند اما پیش بینی ها نشان می دهد که موفقیت این رژیم به ویژه در سایه خسارت های بزرگی که هر روز در حملات مقاومت فلسطین متحمل می شود، دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الخلیج آنلاین در گزارشی نوشت، رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ خود علیه غزه در هفتم اکتبر صحبت درباره اشغال مجدد نوار مرزی میان نوار غزه و مصر یا همان محور فیلادلفیا را متوقف نکرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهارات خود در این باره تأکید کرد: منطقه محور فیلادلفیا باید تحت کنترل اسراییل باشد.

اسراییل در تمام جبهه ها می جنگد و این جنگ تا زمان پیروزی ماه ها طول می کشد.

نتانیاهو دهم دسامبر نیز در صحبت هایش درباره طرح رژیم صهیونیستی برای آینده غزه بعد از جنگ از تصمیم این رژیم برای کنترل محور فیلادلفیا خبر داد.

به رغم هشدارهای قاهره نسبت به اجرای هرگونه عملیات یا فعالیت نظامی در این منطقه نتانیاهو مجددا این اظهارات را تکرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رژیم صهیونیستی می خواهد کنترل محور فیلادلفیا در غزه را به دست بگیرد؟

چرا رژیم صهیونیستی می خواهد کنترل محور فیلادلفیا در غزه را به دست بگیرد؟