مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:502023-12-28سياسي

مسئولان با راه اندازی کاروان های خدمت بیشتر در دسترس مردم باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مسئولان باید همیشه در دسترس مردم قرار داشته باشند، گفت: فرمانداران باید با راه اندازی کاروان های خدمت در مناطق مختلف شهری و روستایی مشکلات مردم را رصد و مرتفع کنند.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مسئولان باید همیشه در دسترس مردم قرار داشته باشند، گفت: فرمانداران باید با راه اندازی کاروان های خدمت در مناطق مختلف شهری و روستایی مشکلات مردم را رصد و مرتفع کنند.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 7 دی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آباده گفت: مردم همواره شایسته بهترین نوع خدمات هستند.

وی با بیان اینکه درب اتاق مسئولان باید به روی مردم همیشه باز باشد، افزود: مسئولان باید در دسترس مردم قرار داشته باشند و به صورت میدانی با راه اندازی کاروان های خدمت در بخش ها، دهستان ها، روستاها، محله های شهری مسائل و مشکلات مردم را شناسایی، رصد و با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های بین بخشی آنها را مرتفع کنند.

قزلسفلی با بیان اینکه ایران امروز در مسائل بین المللی جایگاه و نقش راهبردی دارد، ادامه داد: آمریکا و متحدانش اکنون نگران این هستند که نفوذ و عمق راهبردی جمهوری اسلامی در جای جای دنیا گسترانیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با راه اندازی کاروان های خدمت بیشتر در دسترس مردم باشند

مسئولان با راه اندازی کاروان های خدمت بیشتر در دسترس مردم باشند