مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:302024-01-12سياسي

مدیران کل کتابخانه و راهداری پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کنند


مدیران کل کتابخانه و راهداری پروژه های نیمه تمام خود را در بخش احمدی تکمیل کنند تا جوانان و مردم ثمرات دولت مردمی را ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این بخش ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و تبریک فرارسیدن ماه رجب پیرامون فضیلت پرداخت و اظهار کرد: ماه رجب، ماه استغفار،تهذیب اخلاق ،ذکر صلوات به محمد و آل محمد، ماه زیارت عمره و امیر المومنین است ماه برکت و رحمت خدا و ندبه است و ماه اعتکاف است.

  وی ضمن تبریک میلاد امام باقر (ع) بیان کرد: این امام همام شاگردان زیادی در سطح جهان تربیت و برای تبلیغ پنهانی به اقصی نقاط جهان روانه کردند.

  امام جمعه احمدی به شهادت امام هادی (ع) اشاره و اضافه کرد: امام هادی با دعوت متوکل عباسی از مدینه به عراق منتقل شدند که متوکل عباسی امام هادی (ع) اذیت و آزار کردند.

  حجت الاسلام بهزادی در خصوص حمله دیشب آمریکا به همراه انگلیس و اسراییل و بحرین به یمن دل هر مومنی را به درآورده است، افزود: طرفداران حقوق بشر کجایند که این گونه متجاوزان نقض حقوق مردم را محکوم کنند اما سربازان شجاع و مقتدر یمن پاسخ این متجاوزان را خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کل کتابخانه و راهداری پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کنند

مدیران کل کتابخانه و راهداری پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کنند