مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:402024-01-09اقتصادي

افزایش 43 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش 43درصدی تردد مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش 43درصدی تردد مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال استان خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، افزود: طی 9ماهه سالجاری 659 هزارو 463 نفر مسافر از طریق پایانه مرزی میلک و میرجاوه در شمال استان تردد صورت گرفته که این میزان رشد 43 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی بیان کرد:در این مدت 348 هزارو 971 نفر مسافر از طریق پایانه مرزی میرجاوه و 310 هزارو 492 نفر مسافر از طریق پایانه مرزی میلک تردد کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در صورت برخورداری پایانه های مرزی از توسعه و رونق مناسب می توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سال جاری اهتمام ویژه ای بر توسعه زیرساخت های پایانه های مرزی داشته است.

شایان ذکر است، پایانه مرزی میرجاوه مهم ترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در 12 کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان قرار دارد و پایانه مرزی میلک از گذرگاه های مهم مرزی بین ایران و افغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 43 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

افزایش 43 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان