مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:502023-12-31اقتصادي

زر و زور!


طلافروشان در حالی در مقابل پرداخت مالیات و شفافیت معاملاتشان مقاومت می کنند که سال های سال است در یک فضای غیرشفاف ضمن کسب سودهای غیرمتعارف تنها به اندازه نصف یک کارمند بخش دولتی و خصوصی مالیات پرداخت کرده اند و حالا می خواهند با اقدامات ضدامنیتی این شرایط را حفظ کنند.

- طلافروشان در حالی در مقابل پرداخت مالیات و شفافیت معاملاتشان مقاومت می کنند که سال های سال است در یک فضای غیرشفاف ضمن کسب سودهای غیرمتعارف تنها به اندازه نصف یک کارمند بخش دولتی و خصوصی مالیات پرداخت کرده اند و حالا می خواهند با اقدامات ضدامنیتی این شرایط را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت: از ابتدای دی ماه اخباری مبنی بر اعتصاب و تعطیلی خودخواسته گروهی از فعالان صنف طلای بازار بزرگ تهران مطرح شد.

بنا بر گزارشات، در دیگر شهرها نیز مراکز اصلی خرید و فروش طلا تعطیل کرده اند.

بهانه اصلی این تصمیم، الزام تمام اصناف و فعالان اقتصادی بر ثبت اطلاعات خرید و فروش در سامانه جامع مؤدیان مالیاتی است؛ موضوعی که صنف طلا و جواهر را هم دربرمی گیرد.

در حالی که کارمندان و کارگران سالی متوسط 15 میلیون تومان مالیات می دهند، مالیات پرداختی صنف طلا و جواهر در 3 سال اخیر متوسط سالی 7 میلیون تومان بوده است(!) حال با اجرای سامانه مؤدیان از اول دی، طلافروشان به عنوان اصنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زر و زور!

زر و زور!