مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:352023-12-30سياسي

نهمین کاروان روایت فتنه در دانشگاه تهران برگزار شد +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران امسال نیز به رسم هر ساله به منظور جلوگیری از تحریف وقایع اصلی فتنه 88، - نهمین کاروان روایت فتنه در دانشگاه تهران برگزار شد +عکس نهمین کاروان روایت فتنه با شعار نه می بخشیم، نه فراموش می کنیم؛ روایت می کنیم! همزمان با ایام نهم دی ماه و روز بصیرت، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در محل این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران امسال نیز به رسم هر ساله به منظور جلوگیری از تحریف وقایع اصلی فتنه 88، نقش مردم و رهبری در خنثی کردن آن و تبیین نقش خواص، همزمان با بزرگداشت حماسه 9دی، با راه اندازی کاروان روایت فتنه ، با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای این تشکل، از مراکز مختلف تهران که  در عاشورای سال 88  از سوی فتنه گران مورد تعرض قرار گرفته بود، به روایت گری پرداختند.

نهمین کاروان روایت فتنه با شعار نه می بخشیم، نه فراموش می کنیم؛ روایت می کنیم! برای نهمین سال متوالی با حضور راویان، شاهدان عینی و تحلیلگران برگزار شد، دانشجویان از نقاط بازتابنده در فتنه 88 بازدید کرده و در پایان هم مراسم میثاق با شهدا در بهشت زهرا(س) برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین کاروان روایت فتنه در دانشگاه تهران برگزار شد +عکس

نهمین کاروان روایت فتنه در دانشگاه تهران برگزار شد +عکس