مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:452023-12-27سياسي

ناگفته های حسین پسر غلامحسین


12375 روز، عددِ چیست؟ می دانید 33 سال و 10 ماه و 17 روز نشانگر چه چیزی است؟ این محاسبه مدت زمان طولانی یک انتظار است که از 27 بهمن 1364 و اوایل عملیات والفجر 8 آغاز شد و تا 13 دی 1398 به طول انجامید.

- داریم از بی قراری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حرف می زنیم که از همان لحظه شهادتِ یار دیرینش محمدحسین یوسف الهی، عزم رفتن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو گفت وگوی جام جم با کارگردان مستند تحسین شده بی قرار است که در ادامه می خوانید: حاج قاسم همیشه دوست داشت و حتی وصیت کرد کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده شود.

سرانجام این اتفاق افتاد و دوستی حسین و قاسم، با همسایگی ابدی هم قرین شد.

محمدعلی فارسی، مستندساز پیشکسوت و برجسته سینمای ایران در مستند بی قرار که جایزه سرباز وطن (یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) و تندیس برنزی شهید آوینی هفدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت را به دست آورد، روایتگر این رفاقت و بی قراری می شود: از میان آن دو تن، آن که رفت زنده ماند و آن دیگری بی قرار، به دنبال او روان .

آن چیزی که باعث شد سراغ روایتی از شخصیت و زندگی شهید محمدحسین یوسف الهی بروید، ویژگی های متفاوت تیپیکال او نسبت به دیگر رزمنده ها و اهل جبهه بود یا خصوصیات شخصیتی او یا دوستی و هم رزمی با حاج قاسم؟ صادقانه بخواهم جواب بدهم، دوستی شهید محمدحسین یوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های حسین پسر غلامحسین

ناگفته های حسین پسر غلامحسین