مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:302024-01-06حوادث

مهمانی شبانه در شمال تهران با جنایت به پایان رسید


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در یک مهمانی شبانه در شمال تهران، جوانی را به قتل را رسانده بود، خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در یک مهمانی شبانه در شمال تهران، جوانی را به قتل را رسانده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی 28 ساله با هویت معلوم در شمال تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با حضور در محل و بررسی جسد تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد که این موضوع باعث شد کارآگاهان با فرضیه قتل به پرونده نگاه کرده و موضوع را به شکل و شیوه ای دیگر مورد تحقیق و تفحص قرار دهند.

همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان یک دختر نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

ولی پور گودرزی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری و نزاع مذکور حضور داشت شناسایی شده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در توضیحات خود به کارآگاهان گفت که شب حادثه در یک مهمانی حضور داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی شبانه در شمال تهران با جنایت به پایان رسید

مهمانی شبانه در شمال تهران با جنایت به پایان رسید