مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:302024-01-09اقتصادي

واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه دارد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه حسب پیگیری های بعمل آمده، 4 هزار و 550 تن گندم خارجی با تخصیص شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران در 10 ماهه سال 1402 وارد استان زنجان شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود گندم خارجی به استان، اظهار کرد: 4 هزار 550 تن گندم خارجی در قالب 127 محموله از طریق حمل و نقل ریلی و جاده ای به مراکز ذخیره سازی ملکی انتقال، نگهداری و مصرف می شود.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: فرآیند تخصیص و انتقال به مراکز ذخیره سازی ملکی در قالب 75 محموله به صورت حمل و نقل جاده ای و 52 محموله به صورت ریلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واردات گندم خارجی با هدف اختلاط با گندم داخلی انجام می شود، گفت: در بعضی از ماه های سال حدود 10درصد گندم خارجی و 90 درصد گندم داخلی به کارخانجات آردسازی تخصیص داده می شود و با نظارت واحد کنترل کیفی، آرد با کیفیت به واحدهای خبازی سطح استان ارائه دهند.

 زمانی با اشاره به اینکه گندم خارجی از سطح کیفی مطلوب تری برخودار است، اظهار داشت: با توجه به ارتقای کیفیت آردهای تولیدی و متعاقباً ارائه نان مطلوب تر به همشهریان عزیز، واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه دارد

واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه دارد