مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:502024-01-11بين الملل

کشته شدن سه افسر اطلاعاتی رژیم اسراییل در حمله پهپادی به اربیل


روزنامه جروزالم پست گزارش داد که مقر یگان 8200 سرویس اطلاعاتی ارتش رژیم اسراییل در اربیل عراق در شب سال نو میلادی هدف یک هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفت.

- روزنامه جروزالم پست گزارش داد که مقر یگان 8200 سرویس اطلاعاتی ارتش رژیم اسراییل در اربیل عراق در شب سال نو میلادی هدف یک هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفت.

روزنامه جروزالم پست فاش کرد که در حمله پهپادی شب سال نو میلادی به مقر یگان 8200 سرویس اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در اربیل عراق سه افسر اطلاعاتی این رژیم به هلاکت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از المیادین، روزنامه جروزالم پست گزارش داد که مقر یگان 8200 سرویس اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در اربیل عراق در شب سال نو میلادی هدف یک هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفت.

منابع میدانی اعلام کردند که گزارش روزنامه صهیونیستی درباره این حمله همان خبری است که شبکه المیادین همان شب سال نو میلادی درباره حمله پهپادی به یک مقر در اربیل منتشر کرده بود.

این منابع افزودند که هفت نفر از اعضای یگان 8200 سرویس اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی برای جشن سال نو میلادی در منطقه تفریحی صلاح الدین اربیل جمع شده بودند که هدف حمله پهپادی قرار گرفتند.

در این حمله 3 افسر اطلاعاتی یگان 8200 ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن سه افسر اطلاعاتی رژیم اسراییل در حمله پهپادی به اربیل

کشته شدن سه افسر اطلاعاتی رژیم اسراییل در حمله پهپادی به اربیل