مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:202023-12-30بين الملل

گاردین: روابط مسکو و تل آویو در پایین ترین سطح خود قرار دارد


روزنامه گاردین امروز در گفت وگو با صاحبنظران گزارش داد که روابط تل آویو و مسکو ، با درگیری رژیم صهیونیستی و حماس و چرخش به جنوب کرملین به پایین ترین سطح خود رسیده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  نیکولای کوژانوف، دیپلمات سابق سفارت روسیه در تهران و دانشیار کنونی دانشگاه قطر به گاردین گفت که روابط تل آویو و مسکو در پایین ترین سطح از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی (سابق) قرار دارد.

دکتر ورا میشلین شاپیر (Vera Michlin-Shapir)، مدرس کالج کینگز لندن و یکی از مقام های سابق شورای امنیت ملی اسراییل و متخصص سیاست خارجی روسیه گفت: گزارش های ضدونقیض منتشر شده توسط اسراییل و روسیه پس از تماس 10 دسامبر (19 آذر) بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین تیرگی روابط طرفین را نشان داد.

نتانیاهو در بیانیه ای گفت که در گفت وگو با پوتین از مواضع ضداسراییلی نمایندگان مسکو در سازمان ملل ابراز نارضایتی کرده و در عین حال مخالفت شدید خود با همکاری خطرناک روسیه و ایران را ابراز کرده است.

در همین حال، کرملین بر اوضاع فاجعه بار انسانی در نوار غزه تاکید کرد و پوتین گفت که پاسخ نظامی اسراییل به حمله حماس نباید به چنین پیامدهای وخیمی برای مردم غیرنظامی منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: روابط مسکو و تل آویو در پایین ترین سطح خود قرار دارد

گاردین: روابط مسکو و تل آویو در پایین ترین سطح خود قرار دارد