مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:402023-12-29دانش

راه اندازی کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی


سفیر جمهوری فدراتیو برزیل با هدف راه اندازی کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی با رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ادواردو ریکاردو گرادیلونه نتو، سفیر جمهوری فدراتیو برزیل در جمهوری اسلامی ایران و آرلنه الیزابت کلمشا، یکی از استادان دانشگاه سائوپائولو، با هدف راه اندازی کرسی زبان آموزی از دانشگاه علامه طباطبایی بازدید و با عبدالله معتمدی، رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

معتمدی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: این دانشگاه، بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی در غرب آسیا است که 11 دانشکده، 10 پژوهشکده، 14 هزار دانشجو و نزدیک به 600 عضو هیات علمی دارد.

وی با بیان اینکه علاقه مند به گسترش ارتباطات بین المللی خود به ویژه با برزیل هستیم، افزود: شاید بهترین و جدی ترین حوزه همکاری، آموزش زبان، هم آموزش زبان فارسی و هم آموزش زبان پرتغالی است.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی در بخشی از این دیدار خطاب به استاد دانشگاه سائوپائولو، گفت: از اینکه شما در حوزه فلسطین کار می کنید، بسیار خوشحال شدم، به ویژه در این روزها که روزهای غربت فلسطین است و رژیم آپارتاید صهیونیستی نسل کشی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی

راه اندازی کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی