مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:252024-01-09سياسي

رایزنی برای پیشبرد پروژه ملی شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس


با حضور رییس هیات مدیره منطقه آزاد قشم و مدیران عالی رتبه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای پیشبرد و تسریع اجرای پروژه ملی شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس، - ایسنا/هرمزگان با حضور رییس هیات مدیره منطقه آزاد قشم و مدیران عالی رتبه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای پیشبرد و تسریع اجرای پروژه ملی شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس، رایزنی شد.

فرزین حقدل، مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور مربوط به پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس امروز (نوزدهم دی ماه)، در این نشست، اظهار کرد: در هفته های گذشته جلساتی میان مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای آغاز مجدد فعالیت عمرانی در بخش هایی از پروژه ملی طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این جلسات راهکارهای مختلفی از سوی طرفین برای پیشبرد این پروژه ملی مطرح شد و مقرر گردید تا این موضوع با هماهنگی و همکاری وزارتخانه های اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه با متولی گری سازمان منطقه آزاد قشم و پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پیگیری شود.

به گفته حقدل، با پیگیری های انجام شده توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و با توجه به نظر مثبت آیت الله رییسی رییس جمهور موضوع راه اندازی مجدد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای پیشبرد پروژه ملی شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس

رایزنی برای پیشبرد پروژه ملی شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس