مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:052023-12-28پزشكي

جایزه نیکلا تسلا به یک همدانی رسید


سر خط اخبار، «جایزه نیکلا تسلا سال 2023 به همراه مدال طلای کشور هلند در زمینه هوافضا از سوی آکادمی علوم اروپا» به مخترع جوان مهران بختیاری رسید.

- خبرگزاری فارس- همدان: سر خط اخبار، جایزه نیکلا تسلا سال 2023 به همراه مدال طلای کشور هلند در زمینه هوافضا از سوی آکادمی علوم اروپا به مخترع جوان مهران بختیاری رسید.

جوان مخترع یعنی مهران بختیاری دانش آموخته علوم آزمایشگاهی و انگل شناسی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی همدان و پژوهشگر برتر کشوری با 265/5 امتیاز از وزارت بهداشت است، بختیاری البته جزو استعدادهای درخشان کشور محسوب می شود و این بار با اختراع کلاه کربنی شستشوی موی سر فضانوردان بدون دخالت دست، نامی شده درخشان.

بختیاریِ مخترع، یکی و دوتا نه بلکه 25 اختراع ثبت شده دارد و یکصد پرونده در دست ثبت، حالا بماند که عضو بنیاد ملی نخبگان کشور و یکی از مخترعین و نخبگان ملی و بین المللی است، بماند طی پژوهش های بزرگ و کوچک 13 مدال طلا، نقره و برنز جهانی در جشنواره اختراعات و نوآوری از کشورهای همچون آمریکا، کانادا، روسیه، چین، ژاپن، ترکیه، رومانی، هند و هلند کسب کرده و هر روز بیش از دیروز تاجی شده بر تارک این مرز و بوم.

بختیاریِ مخترع و ایده پرداز، نویسنده 6 جلد کتاب چاپ شده در حوزه های علوم پزشکی دارد و درباره چگونه مخترع شدن هم به چاپ رسانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه نیکلا تسلا به یک همدانی رسید

جایزه نیکلا تسلا به یک همدانی رسید