مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:452024-01-01سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی بهترین الگو برای جوانان ایرانی است


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی همچون زنده یاد کاظمی آشتیانی بودند که توانسته اند با علم و جهاد با کمترین امکانات، پا در مسیری بگذارند که نام ایران و ایرانی بر قله های علمی تا سال ها بدرخشد لذا باید شخصیتهای اینچنین تاثیر گذاری را .

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی همچون زنده یاد کاظمی آشتیانی بودند که توانسته اند با علم و جهاد با کمترین امکانات، پا در مسیری بگذارند که نام ایران و ایرانی بر قله های علمی تا سال ها بدرخشد لذا باید شخصیتهای اینچنین تاثیر گذاری را به جوانان شناساند چرا که بهترین الگو برای جوان ایرانی هستند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با ایسنا افزود: دکتر سعید کاظمی آشتیانی از جمله افراد تاثیرگذار در بخش پزشکی کشور است که پس از انقلاب پدیدار شد و برای خدمت به مردم تمام تلاش خود را کرد.

وی تصریح کرد: نام دکتر کاظمی آشتیانی در ایران و جهان با پژوهشکده رویان و درمان رویان و تولید سلول های بنیادی گره خورده است.

حجت الاسلام ذاکر خاطر نشان کرد: زنده یاد آشتیانی با فعالیت در زمینه ناباروری و تاسیس رویان، سهم بزرگی در فرزند دار شدن بسیاری از خانواده ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی بهترین الگو برای جوانان ایرانی است

دکتر کاظمی آشتیانی بهترین الگو برای جوانان ایرانی است