مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:152024-01-20ورزشي

قلعه نویی، بهترین و بدترین نتیجه تاریخ را برابر هنگ کنگ گرفت


در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی برابر هنگ کنگ با نتایجی مثل 2-0، 3-0 و 2-1 برنده شده بود اما در بازی مقدماتی جام جهانی که چندی قبل در تهران برگزار شد، - در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی برابر هنگ کنگ با نتایجی مثل 2-0، 3-0 و 2-1 برنده شده بود اما در بازی مقدماتی جام جهانی که چندی قبل در تهران برگزار شد، تیم ملی ایران 4-0 حریف خود را شکست داد و بهترین نتیجه تاریخ خود را ثبت کرد.

ظرف حدود 2 ماه و نیم، تیم ملی ایران بهترین و بدترین نتیجه تاریخ خود را برابر تیم ملی هنگ کنگ ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازطرفداری، در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی برابر هنگ کنگ با نتایجی مثل 2-0، 3-0 و 2-1 برنده شده بود اما در بازی مقدماتی جام جهانی که چندی قبل در تهران برگزار شد، تیم ملی ایران 4-0 حریف خود را شکست داد و بهترین نتیجه تاریخ خود را ثبت کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی با ارائه یک بازی کاملا ناهماهنگ، برابر هنگ کنگ 1-0 برنده شد که حتی بدترین تیمهای تاریخ ایران نتایج بهتری برابر هنگ کنگ گرفته بودند.

هنگ کنگ که از سال 1968 در مرحله نهایی جام ملتهای آسیا نبوده است و در دوره گذشته هم حتی با این که 24 تیم در مسابقات حاضر بودند از رسیدن به مرحله نهایی بازماند، برابر ایران مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی، بهترین و بدترین نتیجه تاریخ را برابر هنگ کنگ گرفت

قلعه نویی، بهترین و بدترین نتیجه تاریخ را برابر هنگ کنگ گرفت