مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:352024-01-08حوادث

کامیون حادثه ساز در جاده گرمسار- تهران متوقف شد


در پایش و رصد تیم کنترل نامحسوس پلیس راه استان سمنان در محور مواصلاتی گرمسار- تهران، یک دستگاه کامیون ولوو که اضافه بار بیش از 15 تنی داشت، متوقف شد.

- کامیونی با 15 تن اضافه بار در جاده گرمسار- تهران متوقف و راهی پارکینگ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از سمنان، موسی بزرگی، رییس پلیس راه استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: کامیونی با 15 تن اضافه بار در جاده گرمسار- تهران متوقف و راهی پارکینگ شد.

وی تصریح کرد: در پایش و رصد تیم کنترل نامحسوس پلیس راه استان سمنان در محور مواصلاتی گرمسار- تهران، یک دستگاه کامیون ولوو که اضافه بار بیش از 15 تنی داشت، متوقف شد.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: این کامیون با رانندگی شخصی فاقد گواهینامه در این محور در حال حرکت بود که متوقف و راننده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اضافه بار در خودروهای باری سنگین می تواند حوادث تلخی را در جاده ها به همراه داشته باشد.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم های هوشمند ITS از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون حادثه ساز در جاده گرمسار- تهران متوقف شد

کامیون حادثه ساز در جاده گرمسار- تهران متوقف شد