مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:552023-12-25سياسي

دعوت از اساتید و دانشجویان برای چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین


رییس کمیته علمی توانبخشی چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین از اعضای هیئت علمی، استادان خارج از کشور، دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین سایر اقشار علاقه مندان برای حضور پررنگ کمیته علمی توانبخشی دعوت کرد.

- رییس کمیته علمی توانبخشی چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین از اعضای هیئت علمی، استادان خارج از کشور، دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین سایر اقشار علاقه مندان برای حضور پررنگ کمیته علمی توانبخشی دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی حسینی گفت: در طول سال با تجمعات انبوه به مناسبت های مختلف نظیر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در کشورمان مواجهیم و در جهان نیز مراسم حج، آیین بوداییان و سایر تجمعات انبوه برگزار می شود که شاخص ترین آن مراسم اربعین حسینی (ع) به عنوان یک راهپیمایی طولانی مدت است که با حضور جمعیت زیادی از افراد با تفکرات و ادیان گوناگون، بزرگترین اجتماع دنیا و جهان اسلام را شکل می دهد که مدیریت آن نیازمند زیرساخت های متعددی است.

حسینی تصریح کرد: به این منظور محورهای علمی فرهنگی این کنگره با کمیته تغذیه، کمیته بهداشت، کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی، کمیته درمان، کمیته فناوری اطلاعات، کمیته دارو و تجهیزات، کمیته مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اساتید و دانشجویان برای چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین

دعوت از اساتید و دانشجویان برای چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین