مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:102024-01-04سياسي

تشریح برنامه های سفر 2 روزه رییس جمهور به استان زنجان


استاندار زنجان با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان زنجان گفت: این سومین سفر رییس جمهور در دو و نیم سال گذشته به استان است که نشان از روحیه جهادی و مجموعه هیات دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه های سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان با بیان اینکه این سومین سفر رییس جمهور در دو نیمan> سال گذشته به استان است که نشان از روحیه جهادی و مجموعه هیات دولت است، اظهار داشت: رییس جمهور و هیات دولت برای افتتاح برخی پروژه های به استان سفر می کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان فردا میزبان رییس جمهور مردمی و هیات دولت است، تصریح کرد: استقبال از رییس جمهور فردا از ساعت 9 و 30 دقیقه از خیابان کوچه مشکی آغاز و نهایتا به دیدار مردمی در مصلای زنجان ختم می شود.

 وی با بیان اینکه بعدازظهر روز جمعه برخی پروژه های مهم افتتاح و نهایتا به جلسه پیگیری ویژه برای برخی پروژه های ویژه استان اختصاص خواهد یافت، گفت: با توجه به اینکه استان زنجان روز شنبه 16 دی ماه میزبان سی امین اجلاس سراسری نماز است، سخنران ویژه این مراسم رییس جمهور خواهند بود.

افشارچی با اشاره به اینکه بعد از مراسم اجلاسیه نماز رییس جمهور سفری به شهرستان ماهنشان خواهند داشت، گفت: نهایتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سفر 2 روزه رییس جمهور به استان زنجان

تشریح برنامه های سفر 2 روزه رییس جمهور به استان زنجان