مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:002023-12-28سياسي

400 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی تعیین تکلیف می شوند


رییس کل دادگستری استان اصفهان از انجام مقدمات برگزاری مزایده فروش 400 دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: حسب تأکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف هر چه سریع تر خودروهای توقیفی و ضبط شده موجود در پارکینگ ها در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه با انجام مقدمات برگزاری مزایده تعداد 400 دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت موجود در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، این خودروها و موتورسیکلت ها به فروش خواهد رسید.

 جعفری خاطرنشان کرد: تمام این خودروها و موتورسیکلت ها برای حمل و جابجایی مقدار زیاد مواد مخدر استفاده شده بود که طبق قانون، توقیف و پس از طی مراحل قانونی مصادره و از طریق مزایده به فروش خواهد رسید.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان از نظارت مستمر دادگستری استان بر پارکینگ های وسایل نقلیه پلیس راهور نیروی انتظامی و پارکینگ ها و انبارهای اموال تملیکی مرتبط با پرونده های مربوط به قاچاق کالا به منظور طی مراحل قانونی و برگزاری مزایده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی تعیین تکلیف می شوند

400 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی تعیین تکلیف می شوند