مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:202024-01-15سياسي

فرماندار جدید تایباد معارفه شد


مهدی شیردل با حکم استاندار خراسان رضوی، به عنوان فرماندار تایباد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، مهدی شیردل با حکم یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به عنوان فرماندار شهرستان مرزی تایباد منصوب شد.

شیردل پیش از این، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشمر بوده و همچنین مشاور استاندار سمنان، فرمانداری شهرستان مهدیشهر استان سمنان، معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد، بخشداری مانه شهرستان مانه و سملقان، بخشداری سملقان شهرستان مانه و سملقان، بخشداری مرکزی فاروج خراسان شمالی، ریاست اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد و مسئولیت نهاد آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان را در کارنامه خود دارد.

فرماندار جدید تایباد متولد 1360 در شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی است و دارای مدرک دکترا در رشته علوم اجتماعی اسلامی می باشد.

وی امروز در جلسه شورای اداری تایباد با حضور هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، مسئولین شهرستانی و معتمدین محلی معارفه شد.

در تاریخ ششم مهر 1402 نیز مهدی دونده، فرماندار سابق تایباد، پس از 18 ماه خدمت در این شهرستان به عنوان فرماندار ویژه نیشابور انتخاب شد و در حدود 3 ماه گذشته نیز امور اجرایی و اداری فرمانداری تایباد توسط سرپرست اداره می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید تایباد معارفه شد

فرماندار جدید تایباد معارفه شد